woensdag 9 maart 2016

Winactie bij Sylvia van Mijn Freubelhoekie!

WINACTIE bij Sylvia van Mijn Freubelhoekie omdat ze alweer 2 jaar onafhankelijk Stampin Up! demonstratice is.

 
Op 18 maart ben ik alweer 2 jaar demonstratrice bij Stampin' Up!
Om dit te vieren verloot ik de stempelset What I love + een inktpad naar keuze.
 


Om kans te maken op dit cadeautje hoef je alleen maar een reactie achter te laten bij dit bericht.
 
Natuurlijk vind ik het erg leuk als je het bericht deelt en mijn blog volgt indien je dit nog niet doet.
Op 18 maart maak ik de winnaar bekend.
(Dit bericht blijft ook bovenaan mijn blog staan tot 18 maart.)
 
Ik geniet iedereen dag van het demo schap en hoop dit nog lang te kunnen doen.
Ik zou dit namelijk niet kunnen zonder de steun van mijn gezin, de mensen om mij heen, mijn teammaatjes, volgers op Facebook, volgers van mijn blog, mijn klanten en teammaatjes.
Dank jullie wel!
 
Tegen mijn klanten en  mijn teammaatjes wil ik ook nog zeggen:
 Dank je wel voor jullie vertrouwen in mij!!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten