dinsdag 8 september 2015

Eerste kerstkaart


Mijn eerste kerstkaart sinds jaren is een feit! Iedereen die me kent, mijn vorige blog gevolgd heeft of me van Facebook kent weet dat ik een bloedhekel aan kerstkaarten maken heb. Ik vind de kleurcombinatie rood-groen vreselijk, ik kan er echt helemaal niets mee.. en jaren geleden heb ik 75 kerstkaarten met liefde zitten maken, tot ik tot mijn verbazing mijn kaart BUITEN bij iemand in de boom in de stromende regen zag hangen. Papier en regen gaan niet lekker samen, toen heb ik gezegd nooit meer! Dat ik jaren later Sylvia Verhulst zou ontmoeten en die me besmet heeft met het kerstkaartenvirus had ik uiteraard niet verwacht. Dus ik heb besloten om dit jaar toch kerstkaarten te maken, in andere kleuren dan rood-groen, EN ze moeten normaal in een envelop passen. Pinterest afgespeurd naar leuke ideeën omdat ik zelf compleet inspiratieloos ben als het om kerstkaarten gaat en toen vond ik op een buitenlandse blog een kaart van Inge Groot. Ik heb haar kaart gelift en het voelde weer een beetje zoals de 12 tags van TH vroeger (zooo jammer dat die er niet meer in december zijn!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten